دانلود خلاصه کتاب فروش بیش از حد + صوت

کتاب-فروش-بیش-از-حد

دنیل پریستلی در کتاب فروش بیش از حد نشان می‌دهد که چرا افزایش تقاضا نسبت به عرضه برای رشد کسب و کار ضروری است و برای رسیدن به این موقعیت چه باید بکنیم. این نویسنده بر این باور است که باید ضرورت حفظ مشتریان وفادار را درک کرد و همیشه برنامه‌ای برای جذب این دسته مشتریان به گرد خود داشت.

مردم بر اساس دلیل و منطق خرید نمی کنند آن‌ها خرید می کنند، چون شرایط مناسب برای آنها فراهم شده است. در مباحث کلاسیک بازاریابی و فروش بر گرفتن سهم بیشتر بازار تاکید می شود اما براساس کتاب «رسیدن به فروش بیش از حد» این، خودِ کسب و کارها هستند که مشتری و بازارشان را می‌سازند و بیشتر تمرکزشان روی مشتریان وفاداری ست که حاضر نیستند این بازار را ترک کنند.

پریستلی این کتاب را براساس تجربیات خود طی سالها و راه اندازی کسب و کارهای موفق و پرسود نوشته است و در تلاش است در کتاب فروش بیش از حد دیدی درستی از مشتری و سود به خواننده عرضه کند.

نویسنده و کارآفرین موفق، دنیل پریستلی در این کتاب آموزش می‌دهد که کسب و کارهای موفق جهان، چگونه به موقعیت فعلی‌شان رسیده‌اند. این کتاب را می‌توان راهنمایی عالی برای رسیدن به فروشی حتی بیش از ظرفیت محصول و یا خدمت دانست.

 

 

کاربر گرامی، این محتوا مختص اعضای ویژه وب‌سایت است، جهت استفاده از محتوای این بخش به عضویت ویژه سایت درآیید.

آیا مطلب را دوست داشتی؟

۰ / ۵. ۰

ادامه مطلب

دسته‌بندی‌ها