دانلود خلاصه کتاب برتری خفیف + صوت

کتاب برتری خفیف

کتاب برتری خفیف درباره اصولی از موفقیت صحبت می‌کند که اگرچه تاثیر زیادی در پیشرفت دارند اما اغلب نادیده گرفته می‌شوند. مطالعه این کتاب باعث می‌شود اهمیت هیچ انتخابی را در زندگی، هر چند کوچک نادیده نگیرید.

تصور بر این است که موفقیت نتیجه تلاش‌های بزرگ است اما پس از اتمام کتاب، نظر دیگری خواهید داشت و ارزش هر قدمی که برمی‌دارید را خواهید دانست. این کتاب ارزش تلاش‌های کوچک و پیوسته را بسیار بیشتر از اقدامات بزرگ اما مقطعی می‌داند و به شما آموزش می‌دهد که چگونه بر روی هر کار تمرکز داشته باشید تا به تدریج به نتایج بزرگ برسید.

دیدگاهی که این کتاب برای شما به ارمغان می‌آورد به قدری تاثیرگذار است که تمام زندگی خود را با این دیدگاه هماهنگ خواهید کرد و تمرکز بیشتری روی هر روز خود خواهید داشت. فرقی نمی کند چه هدفی داشته باشید، کتاب برتری خفیف، راه را به شما تا رسیدن به موفقیت نشان می دهد.

جف السون نویسنده کتاب نگرش را امر مهمی در موفقیت هر فرد می‌داند و از شما می‌خواهد که تنها به دنبال موفقیت‌های بزرگ و دست‌ نیافتنی برای شادی نباشید و ارزش هر روز را بدانید. جف السون بر این باور است که نباید شادی‌های خود را تا رسیدن به دستاوردهای مهم زندگی‌تان به تعویق بیندازید، هنگامی که با شادی برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کنید، موفقیت از همیشه به شما نزدیک‌تر خواهد بود.

 

 

کاربر گرامی، این محتوا مختص اعضای ویژه وب‌سایت است، جهت استفاده از محتوای این بخش به عضویت ویژه سایت درآیید.

آیا مطلب را دوست داشتی؟

۰ / ۵. ۰

ادامه مطلب

دسته‌بندی‌ها