دانلود خلاصه کتاب کار عمیق + صوت

کتاب-کار-عمیق

کتاب کار عمیق، به روشنی به این موضوع می‌پردازد که برای خلق چیزهای ارزشمند در زندگی باید تعهد به کار عمیق را در خود زنده کنیم.

تعهد به کار عمیق یعنی تمرکز روی مواردی که باعث خلق بالاترین ارزش در زندگی ما می‌شوند. اگر به دنبال رسیدن به دستاوردهای مهمی در زندگی هستید پس مهم است که آگاهانه بدانید زمان و زندگی خود را صرف چه چیز می‌کنید.

نویسنده کتاب در بخشی در کاربرد کار عمیق در زندگی خود می‌گوید”بیشتر از ده سال است که از تکنیک کار عمیق در زندگی‌ام استفاده می‌کنم اما هنوز متحیر تاثیرات مثبت آن بر زندگی‌ام هستم. اگرچه کار عمیق نیاز به تعهد و تغییرات عادات دارد. خیلی از افراد علاقه زیادی به غرق شدن در جریان پیام‌های آنلاین و شبکه‌های اجتماعی دارند. اما برای کار عمیق باید در اکثر مواقع با این عادات رو در رو شوید”.

برای کار عمیق باید برای زمان‌تان ارزش قائل شوید و آن را صرف بالاترین الویت‌ها کنید نه آنچه که در لحظه توجه شما را جلب می‌کند. اگر به کار عمیق پایبند شوید و خود را عوامل حواس‌پرت‌کن مثل فضای مجازی رها کنید، اجازه می‌دهید که این عمق، بازدهی شما را بالا برده و معنای جدیدی به زندگی شما بدهد.

 

کاربر گرامی، این محتوا مختص اعضای ویژه وب‌سایت است، جهت استفاده از محتوای این بخش به عضویت ویژه سایت درآیید.

آیا مطلب را دوست داشتی؟

۵ / ۵. ۱

ادامه مطلب

دسته‌بندی‌ها