دانلود خلاصه کتاب به فکر تجارت خود باشید + صوت

رابرت-کیوساکی--قبل-از-اینکه-کارتان-را-رها-کنید

کتاب “به فکر تجارت خود باشید، قبل از اینکه کارتان را رها کنید” یکی دیگر از سری کتاب‌های ارزشمند پدر پولدار است. همه ما خواهان آزادی مالی و زندگی دلخواه هستیم، اما واقعیت این است که راه رسیدن به موفقیت مالی برای همه آسان نیست. این کتاب بیشتر برای اشخاصی است که آمادگی شروع سفر کارآفرینی را در خود می‌بینند، اما هنوز می‌ترسند یا نمی‌دانند برای اولین گام‌ها چه باید بکنند.

نکته مثبت کتاب‌های رابرت کیوساکی درک آسان آن است، به این معنا که از یک نوجوان تا استاد دانشگاه می‌توانند کتاب را مطالعه کنند و نکات لازم را یاد بگیرند. در این کتاب مثل بیشتر کتاب‌های کیوساکی از تجربیات حقیقی که خودش در کسب و کار از پدر پولدار فراگرفته با شما در میان می‌گذارد.

حقیقت این است که قبل از شروع سفر کارآفرینی، باید برای تمام چالش هایی که پیش روی شما قرار دارد آماده شوید. این کتاب نشان می‌دهد اگرچه کارآفرینی برای همه نیست، با این وجود هر کسی اگر واقعا بخواهد می تواند یک کارآفرین باشد.

کارآفرین نه تنها تحت تأثیر اشتیاق به آزادی، بلکه با یک مأموریت معنوی که هدفی فراتر از تجارت پیش می‌رود. این کتاب همانند یک نقشه راه به شما مجموعه مهارتی‌هایی که برای حرکت از کارمندی به کارآفرینی نیاز دارید را آموزش می‌دهد. بیایید بخش‌هایی از کتاب “به فکر تجارت خود باشید” را با هم مرور کنیم:

پیش از اینکه کارتان را رها کنید، بدانید که ماموریت در قلب‌تان احساس می‌شود و اعمالتان به آن حقیقت می‌بخشد نه کلمات‌تان.
وظیفه یک کارآفرین موفق، طراحی یک تجارت موفق حتی قبل از وجود داشتن آن است.
دلیل تمایل مردم به امنیت، ترس است. اما مشکل این است که امنیت، ترس را درمان نمی‌کند.
اهداف مهم هستند اما روند دستیابی به هدف، مهم‌تر از خود هدف است.
امروز به جای اینکه در آرزوی زندگی باشم که می‌خواستم، من و کیم زندگی داریم که در خیالم هم تصورش را نمی‌کردیم. زندگی که داریم عالی است اما آنچه بیشتر ما را خوشحال می‌کند این است که توانسته‌ایم در زندگی افراد زیادی تغییر ایجاد کنیم که این خودش شبیه یک معجزه است.
آیا خسته شده‌اید که شما کار کنید و مزایایش را مدیرتان به دست آورد؟ شاید شروع کسب و کار خودتان فرارسیده است.

هدف کتاب “به فکر تجارت خود باشید” این است که ذهنیت شما را از کارمندی به کارآفرینی تغییردهد. کیوساکی به شکلی روراست اما دلگرم‌کننده شما را در مسیر کارآفرینی راهنمایی می‌‌کند.

 

 

کاربر گرامی، این محتوا مختص اعضای ویژه وب‌سایت است، جهت استفاده از محتوای این بخش به عضویت ویژه سایت درآیید.

 

 

آیا مطلب را دوست داشتی؟

۱.۵ / ۵. ۲

ادامه مطلب

دسته‌بندی‌ها