دانلود خلاصه کتاب بازاریابی ویروسی + صوت

دانلود-خلاصه-کتاب-بازاریابی-مسری

کتاب بازاریابی ویروسی به موضوع مهمی در بازاریابی امروز می‌پردازد. چرا برخی کالاها یا یک کتاب یا ویدئو به سرعت وایرال می‌شود و همه درباره آن صحبت می‌کنند؟ چه داستانی پشت آن است؟ چطور می‌توان به کمک این تکنیک‌ها ما نیز محصولات یا هر چیزی که بخواهیم را ویروسی کنیم.

نویسنده کتاب جان برگر با معرفی ۶ تکنیک آموزش می‌دهد که چگونه به این هدف برسیم. ۶ تکنیک به شرح زیر هستند:

۱. وجهه اجتماعی

۲. محرک‌ها

۳. احساسات

۴. آشکار بودن

۵. ارزش عملی

۶. داستانگویی

دانلود-کتاب-بازاریابی-مسری

جان برگر به خوبی در این کتان نشان می‌دهد که با تبلیغات و بازاریابی بدون شناخت مشتریان نمی‌توان به فروش بالایی رسید. این کتاب برای تمامی علاقمندان به فروش و بازاریابی، روانشناسی و مدیران کسب و کار توصیه می‌شود. این کتاب با روش‌هایی ساده نشان می‌دهد که چگونه بر ناخودآگاه مشتریان بالقوه تاثیر بگذارید و او را به یک تبلیغ کننده و خریدار محصولات خود درآورید. در بازاریابی ویروسی هدف این است که محصول بتواند خود به تنهایی تبلیغ کننده خود شود و مردم ترغیب به صحبت درباره آن شوند. این روش‌ها به هیچ عنوان پیچیده نیست و تنها نیاز به کمی خلاقیت و شناخت صحیح از محصول خود دارد.

این کتاب به دلیل ارزش محتوای آن از پرفروش‌ترین کتابهای نیویورک تایمز و آمازون بوده است و به زبان‌های بسیاری ترجمه شده. نویسنده این کتاب جونا برگر دکترای بازاریابی داشته و علاوه بر نگارش مقالات مهم در زمینه بازاریابی، مشاوره بسیاری از شرکت‌های معتبر مثل گوگل و مایکروسافت است.

نویسنده در این کتاب در تلاش است تا نشان دهد انچه که ما در معرض آن هستیم در تصمیمات ما مثل خرید تاثیر زیادی دارد، حال این تغییرات را جلوی ما می‌گذارد تا از آنها به نفع خود استفاده کنیم. او تکنیک‌هایی را آموزش می‌دهد تا روشی را پیدا کنید تا دیگران درباره شما بدون اینکه از آنها بخواهید، صحبت کنند.

 

 

کاربر گرامی، این محتوا مختص اعضای ویژه وب‌سایت است، جهت استفاده از محتوای این بخش به عضویت ویژه سایت درآیید.

آیا مطلب را دوست داشتی؟

۲ / ۵. ۱

ادامه مطلب