دانلود خلاصه کتاب هوش هیجانی + صوت

کتاب-هوش-هیجانی

کتاب هوش هیجانی یکی از کاربردی‌ترین کتاب‌ها برای تقویت هوش هیجانی است. اما چرا هوش هیجانی برای داشتن یک زندگی موفق تا این اندازه مهم است؟

استیون در این کتاب نشان می‌دهد که چطور هوش هیجانی بر تمامی ابعاد زندگی شخصی، کاری و تصمیم‌گیری‌ها تاثیر می‌گذارد. شما با کمک این کتاب می‌‌توانید تا حد زیادی هیجانات را بشناسید و شناخت هیجانات، شرط اول مدیریت آنها است. شما احساسات و هیجانات خود نیستید و باید این توانایی را در خود ایجاد کنید که بتوانید آنها را کنترل کنید.

شناخت و همدلی دیگران نیز بخشی از زندگی هر فردی است و بدون ارتباطات سازنده نمی‌توان به موفقیتی رسید. با مطالعه این کتاب متوجه می‌شوید که شناخت و مدیریت احساسات از مهم‌ترین عوامل یک زندگی غنی و پربار است. با هوش هیجانی می‌توانید شناخت‌تر بهتری از خود و دیگران پیدا کنید و انتظارات غیرواقع‌بینانه از خود و دیگران را کنار بگذارید.

در نهایت با هوش هیجانی این شما هستید که احساسات را کنترل می‌کنید نه اینکه اسیر احساسات متلاطم و گذرای خود باشید. هوش هیجانی باعث می‌شود که در زندگی تصمیمات هوشمندانه و سنجیده‌تری در همه جنبه‌های زندگی‌تان بگیرید. هوش هیجانی یکی از لازمه‌های یک زندگی پربار، همراه با ارتباطات با معنا است.

 

کاربر گرامی، این محتوا مختص اعضای ویژه وب‌سایت است، جهت استفاده از محتوای این بخش به عضویت ویژه سایت درآیید.

آیا مطلب را دوست داشتی؟

۰ / ۵. ۰

ادامه مطلب