دانلود خلاصه کتاب فرمول برنامه‌ریزی + صوت

کتاب-فرمول-برنامه‌ریزی

لیست کارها یکی از ساده‌ترین روش‌های نظم‌دهی به وظایف است با این وجود برخی در عملی کردن آن موفق نیستند. افراد کمی با نحوه صحیح برنامه‌ریزی آشنا هستند و همین شیوه اشتباه را در مدیریت برنامه‌هایشان به کار می‌گیرند!

اما بدون یک برنامه‌ریزی اصولی، تمام زمان ارزشمندمان از دست می‌رود، کارها بر روی هم جمع می‌شوند که استرس زیادی به همراه دارد. در همین حین کارهای جدیدی نیز به لیست کارها افزوده می‌شود و در اینجا است که سررشته کار به طور کامل از دست می‌رود.

هدف این کتاب این است که به شما کمک کند تا به شیوه خود برنامه‌هایتان را مدیریت کنید و بر روی مهم‌ترین کارها تمرکز داشته باشید. تمرکز بر کارهای مهم باعث می‌شود که کارهای بیشتری انجام دهید و استرس کمتری داشته باشید.

این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه روش خاص خود را در مدیریت کارها مشخص کنید، چون هیچ وقت تمام افراد نمی‌توانند تنها از طریق یک برنامه پیش بروند. در این کتاب روش‌های کاربردی معرفی می‌شود، اما شما آنچه برایتان مفید است را عملی کنید.

با کمک این کتاب می‌توانید لیست کارهایی بنویسید که به نتیجه برسند و بر روی مهم‌ترین الویت‌‌های کاری و شخصی شما تمرکز دارند.

 

کاربر گرامی، این محتوا مختص اعضای ویژه وب‌سایت است، جهت استفاده از محتوای این بخش به عضویت ویژه سایت درآیید.

 

آیا مطلب را دوست داشتی؟

۰ / ۵. ۰

ادامه مطلب

دسته‌بندی‌ها