دانلود خلاصه کتاب چگونه کمالگرا نباشیم + صوت

کتاب-چگونه کمالگرا نباشیم

استفان گایز، در کتاب چگونه کمالگرا نباشیم؟، کمالگرایی را یک عامل محدود کننده برای رشد و موفقیت هر فردی می‌داند. او این حقیقت را به ما یادآور می‌شود که هیچ کس کامل نیست و رسیدن به کمال و بی نقصی غیرممکن است.

استفان گایز، در این کتاب به شکلی گویا نشان می‌دهد که کماگرایی می‌تواند با زندگی هر فردی چه کند و چه صدماتی بر او وارد کند. او موانع ذهنی که موجب ایجاد کمالگرایی شده است را توضیح می‌دهد و خواننده را دعوت می‌کند که بدون وسواس و کمالگرایی قدم در مسیر بگذارند.

از نظر گایز قدمهای کوچک، بخشی از موفقیت هسنتد و نباید تنها چشم به ایده‌آل دست نیافتنی داشته باشیم که خود باعث ناامیدی و یاس می‌شود. در این کتاب علاوه بر اینکه نشان می‌دهد چرا نباید کمالگرا باشیم، روش‌هایی ساده اما عملی را برای غلبه بر آن توصیه می‌کند.

کمالگرایی از ذهن نشات می‌گیرد و مانند دیگر موانع ذهنی در مسیر موفقیت قابل رفع است. با کمک این کتاب دیگر از مشکلات و شکست‌ها نمی‌هراسید و آنها را بخشی از مسیر می‌دانید و هیچ مانعی شما را از ادامه راه بازنمی‌دارد. تفاوت اصلی افراد موفق با دیگران این است که بیشتر تلاش کرده‌اند و موانع آنها را از ادامه راه بازنداشته است.

کنار گذاشتن کمالگرایی یکی از مهم‌ترین عواملی است که در رسیدن به یک زندگی همراه با آرامش و موفقیت باید آن را عملی کرد. گایز از شما می‌خواهد که فقط شروع کنید و پس از آن خواهید دید که انگیره و پیشرفت نیز به دنبال آن خواهد آمد.

دلیل اصلی عدم شروع کارها در پیشتر مواقع نه تنبلی بلکه کمالگرایی و ترس از بی‌ نقص انجام نشدن کار است. با کمک این کتاب می‌توانید این ترس ذهنی را کنار گذاشته و با آرامش و اطمینان قدم در مسیر پیشرفت بگذارید. این کتاب شما را از رسانه یا افرادی که این را به شما القاء می‌کنند که باید به دنبال موفقیت‌های بزرگ و یک شبه باشید رها می‌کند و نشان می‌دهد هر قدم شما مساوی با رشد و پیشرفت شما است و نباید آن را نادیده بگیرید.

 

کاربر گرامی، این محتوا مختص اعضای ویژه وب‌سایت است، جهت استفاده از محتوای این بخش به عضویت ویژه سایت درآیید.

آیا مطلب را دوست داشتی؟

۰ / ۵. ۰

ادامه مطلب