دانلود خلاصه کتاب هنر ظریف بی خیالی + صوت

کتاب-هنر-ظریف-بی-خیالی

مارک منسون در کتاب هنر ظریف بی خیالی، در تلاش است تا با نشان دادن حقیقت امور، دغدغه‌ها و ارزش‌های زندگی، بی ارزش بودن بسیاری از مسائل را نشان دهد. موارد زیادی هستند که می توانند توجه و ذهن ما را به خود مشغول کنند اما آیا هر چیزی ارزش این مشغولیت را دارد؟

او از شما می خواهد قدم در راه بگذارید و بر روی مهم‌ترین موضوعات متمرکز شوید اما به این باور برسید که همه چیز به شما بستگی ندارد. بسیاری از امور هستند که از کنترل شما خارجند و در این مسیر باید آنها را نیز لحاظ کنید. بخشی از موفقیت در شکست‌ها تعریف می‌شود و اگر به دنبال خوشی بیش از حد هستید، هیچ وقت نمی‌توانید به موفقیت برسید.

مارک منسون مانند برخی از نویسندگان رشد فردی و موفقیت، تصویری بی نقص و جذاب از آینده نمی‌سازد، بلکه تنها واقعیت را نشان می‌دهد. واقعیتی که رمز موفقیت تمام افراد موفق و شاد در زندگی بوده است. از سختی اجتناب نکنید و تنها به دنبال خوشی صرف نباشید.

با کمک این کتاب یاد می‌گیرید که چگونه برای آنچه که می خواهید تلاش کنید اما در عین حال از فشار روانی که خود یا جامعه بر شما تحمیل می‌کند رها شوید و تنها به مهم‌ترین امور متمرکز بمانید.

 

کاربر گرامی، این محتوا مختص اعضای ویژه وب‌سایت است، جهت استفاده از محتوای این بخش به عضویت ویژه سایت درآیید.

 

آیا مطلب را دوست داشتی؟

۰ / ۵. ۰

ادامه مطلب