دانلود خلاصه کتاب راز عمیق‌ تر + صوت

دانلود-کتاب-راز-عمیق-تر

کتاب راز عمیق‌ تر The deeper secret اثر آنه ماری پستما، کتاب ارزشمندی است زیرا به سوال بسیاری از افراد در رابطه با اینکه “چرا قانون جذب برای من کار نمی‌کند”، پاسخ می‌دهد. قانون جذب خواستن و تصویر سازی ذهنی را ابزاری برای رسیدن به خواسته‌ها می‌داند!

این کتاب ناگفته‌های قانون راز را با شما در میان می‌گذارد و اینکه چرا این قانون کار نخواهد کرد، بنابراین او بعد از مرحله “خواستن” مراحل دیگری را نیز لازم می‌داند که بتوانید به هر چیزی که می‌خواهید برسید.

او در کتاب راز عمیق تر “خواستن” را تنها بخشی از روند به دست آوردن چیزی می‌داند، و نشستن و درخواست چیزی که نه تلاشی برای آن می‌کنید، و نه برای آن آمادگی دارید نه ذهنیتی کودکانه می‌داند. او ملزومات دیگری را برای رسیدن به خواسته‌ها و رشد فکری لازم می‌داند که یکی از آنها شناخت خود است. زبان آنه ماری پستما در این کتاب ساده است و به خوبی هدف و ذهنیت خود را درباره این موضوع بیان کرده است.

در کتاب راز عمیق‌ تر متوجه می‌شوید که چرا برخی اوقات خود مانعی برای رسیدن به آنچه می‌خواهید می‌شوید و درونیات و ذهن شما در این بین چه می‌‌کند. آنه ماری پستما در این کتاب به شما کمک می‌کند که با خود روبرو شوید و خود را کشف کنید، او شناخت را اساس بسیاری از دستاوردهای زندگی و رشد می‌داند.

پستما می‌خواهد که شما بدانید که چرا چیزی را می‌خواهید و وقتی چیزی را خواستید، انتخابی آگاهانه و در جهت رشد شما باشد. آنه ماری پستما اگرچه معلول بود اما در تبلیغات مد و نویسندگی تلاش کرد تا به فردی شناخته شده تبدیل شد و چندین جلد کتاب نوشت که همگی تبدیل به کتاب‌هایی پرفروش شدند.

کاربر گرامی، این محتوا مختص اعضای ویژه وب‌سایت است، جهت استفاده از محتوای این بخش به عضویت ویژه سایت درآیید.

آیا مطلب را دوست داشتی؟

۰ / ۵. ۰

ادامه مطلب